Nedräkning



Free HTML Countdown

måndag 11 maj 2009

Fråga Emma


Hej!
Jag är en tjej på 15 år som har ett problem. Jag har precis gjort slut med min kille, vi var ihop i en månad ungefär. Samtidigt märkte jag att jag kanske är intresserad av min bästa tjejkompis, på ett annat sätt än bara kompis...Vad ska jag göra? Är jag lesbisk? Borde jag komma ut ur garderoben? Hälsningar Anonym

Kära Anonym!
Jag tror att alla människor kanske är bisexuella (kan bli kär i båda könen). Jag ser inget fel i det, då har man ju dubbelt så många att välja på! Bara fördelar alltså! Jag tycker du ska prata med din kompis, vara öppen och ärlig. Är ni bästa vänner borde er kompisrelation hålla även om hon inte känner liksdant. I bästa fall kan du ju få en ny kärlek och massor med mys!
Kram Emma


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Ekholmsgården Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template